2009

det har varit det värsta och bästa året i hela mitt liv. det har varit många glada stunder men också väldigt många ledsna stunder. jag har gått ut skiftinge, efter tre jäkligt glada år med louise sötvisto. vilka tider.
vi åkte till tyskland med laget, det riktiga laget! fyfan vad roligt vi hade.
jag var i rhodos med mamma min moster och min kusin adam, kan ha vart den roligaste resan någonsin.
dagarna i vilsta med alla jag tycker om, så jäkla mysigt!
alla nätter i parken badet!
dagen hemma hos mig med mina favvotjejer, bondläpp söker blygdläpp. ååh jag saknar det
när jag och fampan var i göteborg, vi hade inte en tråkig stund, i sängen. ;) internt chipong
när vi kom hem drog vi iväg till skåne för att leeeeka i åhus! victoria jag fanny och hanna barrögård förenades, EFT. ♥ hanna lundqvist var också där, dyng 24/7. lupan daniella och anna med. puss fan vad kul det var
jag började smid vilket jag är delvis glad över!
24timmars med världens bästa tjejer
göteborg och madonna med louise
och japp, jag blev faster! världens finaste freddie kom till världen!


mitt livs största negativa förändring har skett och jag vill aldrig att det ska komma en sån förändring igen. victoria lindqvist. 25/7. jag saknar och älskar dig, du kommer alltid vara min bästa vän.
jag har lärt mig att vara stark och inte ta saker för givet och genom det har jag kommit alla mina vänner mycket närmre vilket jag är sjukt glad över, utan er skulle jag ALDRIG klara mig. utan er skulle jag inte vara här idag. så tack för det här året varenda en. jag avslutar det med blandade känslor..
jag skulle kunna sitta här hela natten och skriva om året men det har jag ingen tid med.
men vännor och familj, ni är det bästa jag har. och ni vet nog exakt vilka ni är :) 


Nu känner jag att jag inte riktigt kan sitta still, det kryper i mig. måste dansa. MÅSTE dansa!
så skål på er och gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Christina

Du glömde ju bort en sak...du blev ju faster!!! :D

2010-01-05 @ 14:57:53
Postat av: empa

justeee :D nu står de med!

2010-01-05 @ 15:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0