mystina

min dag har vart sjukt bra! började med skola, eller två lektioner rättare sagt. efter de åkte jag och lite chics ner till stan för att köpa lite julklappar. sånt är ju alltid lite mys. så länge man håller sig borta från att köpa kläder till sig själv, vilket jag inte gjorde. jag köpte en tröja, ett linne och toves och min mysar dress! sjukt nöjd.
sen fick jag ångest för att jag inte köpt några klappar så jag köpte årets första julklapp till mamma, sådär ja. klappat o klart.


vill även passa på att säga att i helgen är det party, och så är det bara. 
tack för mig

hahah cool tjej 2008









akta gamla bilder


Kommentarer
Postat av: fanny

haha tusan, aktaa

2009-12-15 @ 19:14:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0