PANNKAKA

sitter i bilen just för tillfället, på väg till göteborg =D vi åt nyss pannkaka på rattugglan, och då kom jag på att om man äter för mycket pannkaka så att man börjar må illa, då förstör man maten pannkaka i flera veckor frammåt. då har man kvar den där illamående, spykänslan i kroppen som inte vill ha pannkaka. jag åt pannkaka sist vi åkte hem från göteborg och då smakade pannkakorna pytt i panna, vilket gjorde att jag fick den där spykänslan.. som tur är så hade spykänslan försvunnit tills denna gång då de var dags för lite pannkaka. men vet ni, nu är den tillbaka.. jag åt för mycket pannkaka, även fast jag bestämde mig innan för att äta lagom. FAN! jag som älskar pannkaka!!!!
nu är de slutsnackat om pannkaka, kände bara att jag var tvungen att skriva av mig lite.

tack bloggen du lyssnar alltid<3

Och om ni vill veta så fick jag med sisådär 11 pannkakor i detta inlägg, YES!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha 11, omg!

2009-12-27 @ 16:26:45
URL: http://asserstam.blogg.se/
Postat av: fanny

pannk-tina <3

2009-12-27 @ 22:02:50
URL: http://sketnaskitsketna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0