stocktina igen

idag har jag vart i huvudstaden med pappa hela dagen. jätte mysigt! vi letade efter skidjacka och byxor, hittade dock bara jackan, super nöjd tjej här. sen åt vi på en mys resturang där jag spillde ut colan över hela bordet. haha herregud vad jag skämdes och herregud vad jag skrattade.

på vägen hem gick det åt helvete för mig. rasmus skulle hämta mig från stationen i eskilstuna och självklart tar mitt batteri på mobilen slut på tåget hem. så där står jag ensam utan mobil och hittar inte rasmus :( jag var gråtfärdig.. jag var helt stuck! så jag gick hem till lovisa som inte var hemma och låna telefonen. tack helena o johan, puss på er. sen kom rasmus med hannab och hennes släkt som skulle köpa kissekatt till lena.
nu vet jag knappt vad jag har skrivit, orkar inte bry mig......

och nu är philip hammar och åke här, vi ska kolla på sagan om ringen :)
puss igenn

Kommentarer
Postat av: fanny

god jultina världens bästa tina <3

2009-12-24 @ 01:11:32
Postat av: louise

jahaaaaaaaa, det var du som ringde? fattade inte alls mycket.. men god jul pårej sötis

2009-12-24 @ 13:15:47
Postat av: louise

jahaaaa, det var du som ringde? fattade inte alls mycket.. men god jul pårej sötis<3

2009-12-24 @ 13:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0