update time

tänkte uppdatera lite om dom senaste dagarna för det har jag vart lite dålig på, inte för att ni bryr er men..
i fredags var vi alltså hos linn och det var fruktansvärt roligt, har en hel kamera full med bilder som kommer inom en snar framtid. de skrattades, de dansades och framför allt: det dracks ;) me like it.

Igår spenderades hela dagen på stockholms gator med mamma, vilket var jätte mysigt. köpte klart alla julklappar och köpte massa saker till mig själv också, tack mamma<3

måste även berätta om min föda jag fick igår.
jag började med en hel meny på mcdonalds runt sisådär 11, de var alltså min frulle. när jag var i stockholm åt jag inte ett piss. sen när vi åkte hem runt fem stanna vi på statoil och då köpte jag julmust, gott o blandat, salmiak och onyttiga tuggummin. när jag kom hem åt jag inget och när jag kom till stan åt jag kebab med extra vitsås. sen gick vi till godisland och köpte alldeles för mycket godis. sen gick vi till ludwig och där fick man popcorn och glass med choklad sås. och riskakor!
har dåligt samvete nu och tänker vara nyttig hela dagen! jo tjena, lycka till empis.

snart kommer rasmus och hämtar mig, så måste dra nu. befinner mig hos tove plutten föresten, hon hälsar!  puss kram på henne och alla mina vännor<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0