bästa bästa bästa vickan

du är så fruktansvärt jävla saknad victoria. jag trodde ALDRIG att vi skulle behöva gå igenom det här, och jag kommer nog aldrig att förstå att det värsta som faktiskt kan hända, har hänt. jag har förlorat dig, min allra allra bästa vän. du är, har alltid varit och du kommer alltid vara det. jag trodde att vi skulle vara tillsammans föralltid. vi sa ju föralltid? jag trodde vi skulle flytta ihop och dela lägenhet med lovisa, som vi sa? jag trodde så mycket om och på oss victoria. nu vet jag inte vad jag ska tro längre, för jag står kvar här utan några svar och vet inte vart jag ska ta vägen utan dig. jag fattar ingenting kan du inte bara komma tillbaka? jag behöver dig





Kommentarer
Postat av: Daniella

<3!

2009-11-03 @ 22:20:25
URL: http://hellbergdaniella.blogg.se/
Postat av: Anonym

<3

2009-11-07 @ 11:17:21
Postat av: carro

saknar henne!

2009-11-07 @ 19:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0