JAG VILL VARA LEDIG LEDIG LEDIG

Jag vill vara ledig resten av mitt liv, bara sitta brevid som ett tidsfördriv,
vill inte vara tyngd av ett ruttet kneg synd att världen byggs upp av det.
Vill inte gå i skolan vill bara skolka, inte för att det är att vara korkad,
men kan du förklara hur man ska orka jag vill bara ha semester på maljorca.
Vill inte ha några utgifter men snälla lilla emblan det måste du visst det,
det är så jävla tråkigt o segt o trist me, alla dessa bills så om bara gud visste.
Om bara gud visste hur skön jag va skulle gud säkert pröjsa min lön idag,
men jag har säkert för höga lönekrav och jag glömmer som vanligt min bön idag..
♦ ♣ ♦
Kan man slippa att ha någon väckarklocka för jag diggar att softa.
Deckar ofta o jag vill helst inte gör nånting alls,
ska jag göra nått ska det vara nånting nice, vill inte låna vill inte vara pank,
vill inte råna, råna en bank. är ingen idiot så jag säljer inte knark,
 försöker vara stor jag försöker vara stark, jag vill bara leva på en grön
kvisst bara leva mitt liv med en skön twist.
på sköna fester men när jag tänker efter vill jag vara på konstant semester.


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0