kom hem

jag kan inte fatta att det har gått 4 månader redan. det känns på något vis som om allt hände igår och att jag drömmer, men samtidigt känns det som de har gått flera år. jag saknar dig så mycket victoria. från att höra ditt skratt och träffa dig VARJE dag till att inte träffa dig alls, jag har verkligen svårt med att bli van med det här. jag vill bara inse att jag sover och drömmer en förjävlig mardröm. jag vill vakna från den nu. men jag vet ju att det inte är jag som sover, jag vet ju egentligen att det är du som sover. det är inte jag. hur mycket jag än vill att det är jag så vet jag ju att du har somnat för att aldrig mer vakna.
fyra månader, dom fyra värsta månaderna i mitt liv. våran älskade vickan, världens bästa.
kommer alltid att vara min bästa vän ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är den starkaste jag känner! finns när som helst<3

2009-11-27 @ 18:16:15
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0