ljuset i mörkret

idag när jag tränat klart trodde jag att jag skulle åka hem för att sova och ha tråkigt helt alone men sen såg jag ljuset i mörkret på min mobil. hanna lunkan har skickat ett sms: kan inte vi sova tillsammans idag? Ja tack hanna, jätte gärna jajaja hanna. du har gjort min kväll kan jag ju lova! eftersom jag vet att ni är så jäkla intresserade så ska jag dela med mig lite.
vi har:

  • duschat och rimmat
  • kollat på min favorit film och grinat till den
  • ätit 100 micromackor med extra ost på
  • snackat om hur mycket folk kan förvåna en
  • snackat om dig 

och nu ska vi, eller jag iaf, försöka sova! är dunder trött. puss hanna och puss världen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0