Estockholmo

Befinner mig hos världens bästa pappa i helgen. Lika mysigt som vanligt.
Igår kväll var sjukt mysig. Kollade på film och köpte massa gott att äta. Jag däckade dock i mitten av filmen, Mikaelas rum hade för hög mysfaktor.. Förlåt stumpan!

Nu sitter jag här vid datorn och läser om vulkanjäveln. Rätt intressant det där faktiskt. Gillar namnet "Eyjafjallajökulls" stenhårt. Men tycker synd om Island vafan, hoppas de blir bättre för er skull bröder! Nåväl, nu känner jag doften av tacooos.  Så dags att gitta. Puss på er

Och justja, det här är defenitivt värt en titt. Här snackar vi snygga grabbar. Grymt sköna enmans-bilder(?) också ;)

 http://eskilstunasmidigaste.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0