Japp

Håller på att rensa garderoben just nu, hitta massa gamla kläder som jag glömde bort att dom fanns ens! Hur kul som helst.
Hitta även mycket kläder som väcker masssa minnen, som t.ex. en bartröja från rhodos, t-shirten jag vann i tyskland för cupens vurpa, lite av Victorias kläder, linnen som jag använde på stranden i Kreta hela tiden, åhus matchstället, shorts i storlek 32.. Ja men ni hör ju, massa kul som jag aldrig ska slänga eller ge bort!
Fyllde också upp två stora påsar med kläder jag inte längre vill ha så om det är nån som vill fylla garderoben lite så har jag saft till alla så att säga ;)

Kanske slänger in en bild eller två på nå plagg, om nån skulle vilja det!
Nu ska jag fortsätta, pussis då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0