Söndags ångesten

Som ni ser på statusen så vaknade jag upp med sjuk ångest idag. Vet faktiskt inte varför men antar att det vart lite för mycket av det goda kanske, höhö. Hur som helst så vart igårdags kvällen riktigt rolig faktiskt. Började hos linus och slutade lite här och där. Resan mellan djurgårdsparken och Frida är och förblir ett mysterium, men fan vad roligt vi hade. Undrar om mina två flick-vänner ens kommer ihåg. Haha nåväl.

Nu sitter jag hemma och precis ätit pizza o lite sånt. Och snart kommer mina favoriter och gör mig happy. Älskart!



Och en till sak, en viktig sådan också
Idag är det bara du som finns i mina tankar Victoria, i väntan på att jag ska vakna från den här mardrömmen.. Trodde aldrig vi skulle behöva vara ifrån varandra såhär länge
JAG ÄLSKAR DIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0