Goa dagar

Igår vart som jag sa minst lika rolig som i fredags, ett lyckligt slut på sommarlovet känner jag. Och nu är de back too school? Fan hände där? Känns som det var nyss vi sprang runt och firade att det precis börjat, helt jäkla ofattbart.

Sommaren som gått har vart mye bra tycker jag. Kunde ju varit bättre dock. Förra sommarn satte fan ribban högt.

Göteborg var helt klart roligast denna sommar, sjuuukt lyckat. Speciellt sista kvällen på valand, någe jag aldrig glömmer faktiskt. Rhodos var också grymt kul, dit ska jag igen kan jag ju lova. Alla poolhäng hos lalle med mina favoriter och veckan med hanna i dalarna. Midsommar, riktigt skojigt! Avslutningen och studenten, och alla andra dagar med världens bästa tjejer.















Saknades en mycket viktig person, världens bästa vän. Världens mest saknade tjej. Saknar dig varje dag Victoria♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0