värdelöst

Just nu känner jag att jag nästan längtar tills skolan börjar. Jag menar då händer det ju ialla fall något? Det händer ju förfan INGENTING i mitt liv just nu, haha och jaaa det är precis lika illa som det låter.. Jag vill göra nåt roligt, vad som helst. Bada? Åka till nån annan stad? Kröka? Skratta? Haha låter som jag är helt sjukt deprimerad, och det känns det nästan som jag är också, tråkigt..

En sak som också är ännu mer deprimerande är att jag såg att vinterjackorna börjat säljas på stan..
Och att jag inte hajjade att det var fredag idag, trodde det var imorgon. Vilket betyder att skolan börjar om nästan en vecka? Skojjas det med mig eller? Aja. Ska väl sätta på en rulle nu eller något. Herrå.

Tittade igenom bilder från sommar 09, saknar dessa dagar massor just nu. Fan vad kul vi hade!










Kommentarer
Postat av: Anonym

åh bästa

2010-08-13 @ 21:31:41
URL: http://elinwahlstrom.blogg.se/
Postat av: fampen

de var nog den bästa sommarn.. :(

2010-08-14 @ 15:52:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0