Such a gooood day!

Denna regniga, tråkiga torsdag har vart den bästa på länge ska ni veta.
Vaknade upp hos min kära broder där jag alltså också spenderade kvällen igår :) Gick till skolan i ösregn och möttes av en glad (som vanligt) Carro och Rebeccisen. Sen satte jag mig och skrev det där nedrans matteprovet som jag kämpat för så jävla länge. Det gick OTROLIGT bra, jag fick G :D Hur glad tror ni att jag blev på en skala? Jätte jätte glad blev jag.
Sen tog jag mig till stan för att bli bjuden på ming och vara med i tidningen, GO KDU!!! (?) Gott och trevligt med mina bästa tjejer och annat folk :) Sen tränade jag steeenhårt. Ujuj. Så nu känns det extra bra när jag hunnit med så mycket idag. De är jag gla' för.

Imorgon drar jag och mor min till stockholm och shoppar! WEEEI, längtar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0