TORSDAG

Kom hem vid sju i morse, faktiskt. Känns skönt att dagen är ung! Hoppas att mitt bankomat kort har kommit så jag äntligen kan få införskaffa mig ett par klädesplagg, it's been way to long... Lovisa, ska vi gå på't igen? ;)

Jaja. Ligger i soffan och tittar på OTH säsong 6, gråter som ett litet barn för att Jamie är så söööt och för att det är så jävla långt till 14 september.. Men det är ju något att se fram emot, och när 14e september är här är det bara cirkus två veckor kvar tills jag fyller år, och då är det inte långt till höstlov, och när höstlovet är här är det snart jul och sen är det ju snart sommarlov igen? Gött mooos för efter det är det sista året i skolan, SOM JAG LÄNGTAT! Lugn nu. Nu ordbajsar jag bara. Dags att käka frukost och ta mig in till stan, puss på rumpie



Miss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0