What's the point?

Ibland blir jag bara sjukt irriterade på folk som inte kan säga nej. Vill eller kan man inte ditten eller datten så säg det då för tusan, hur svårt är det? Ne huuujeda mig!

Idag var jag som sagt så gott som ledig, hade två kluttar hos mig inatt vid namn Ludwig och Daniel. Gött va. Sen flåsade jag iväg till bussen och drog till stan för att käka subway med Rebecca såklart.
Efter det drog jag med Petra till Balanze och just nu håller jag tummarna för att det är där hon ska köpa kort och inte nå jävla forever. Jaja.
Sen mina vänner blev det subway igen med rebecca, såklart ;) haha vi har blivet subwister. Förstår knappt själv hur gott subway är, jag menar titta bara på den här bilden? Hur gott ser det inte ut?








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0