Mot dalarna!

Sitter i bilen på väg till Dalarna nu, dunkar musik och har lite tråkigt så tänkte att jag kan ju lika gärna dra upp ett inlägg på bloggen liksom. Nåväl. Sovmorgonen idag var behövlig och den biten, i skolan fick jag reda på att jag fick ett poäng från godkänt på matten och VG på geografin. Men är faktiskt nöjd med både och trots att jag får göra om matten nästa måndag, men sånt får man ta. Imorgon ska vi till Säfsen för lite skidåkning och när jag är hemma är det inte långt kvar till julavslutningen och jullov, KAN bli gaaanska maxat. Längtar gör jag. Nej nu ska jag slumra till lite tänkte jag. Apropå slumra så drömde jag att det var SMID-fest i G20 inatt, det var grymt! Borde vi testa på alla glada smidare. Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0