Youre a part of my mind

Good morning bloggen! Ligger hemma i Hannas soffa och försöker tagga upp mig till Sälen. Hur kan du inte vara taggad tänker ni nu.. Jani, long story. Man kan säga kortfattat och så att bilen vi skulle åka i till säljäveln pajjade igår. Så jag och Hanna försökte lösa det på ALLA sätt o vis igår men icke gav det nåt resultat. Istället får vi nu hyra en bil för överdrivet med pengar. Kul. Jaja vi kommer ju iväg i alla fall, det som är viktigast känner jag just nu. Orkar inte tänka på vad jag ska leva på för pengar när jag kommer hem men tanken slår mig hårt på käften alltså! Mycket tankar i skallen har jag kan man säga. Tur att den här bloggen är gjord för mina tankar, haha. Nä nu vet jag faktiskt inte vad jag bluddrar om. Nu låter Hannas förjävliga alarm, så dags att ta tag i dagen (SÄLEN HERE WE COME!!!) nu blev jag taggAd igen, tack bloggen du gör mig alltid på gott humör<3 not. Sen vill jag också tillägna en hälsning från mig till mamma mu för jag vet att du läser så måste bara säga att du är bäst. Jag lovar att vi inte krockar och jag lovar att leta jobb när jag kommer hem! Kraaaamis på er. Kram på uppsatsen i också. Gott nytt år också! Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0