andra dagen i backen

och den var precis lika bra som igår. möjligen bättre till o med. pippi och jag har hittat massor med skogsvägar och sånt där gött. gillas otroligt mycket. hanna har ramlat sisådär 10 gånger och jag har filmat och tagit massa kort, men eftersom sladden till kameran är hemma så är det inget jag kan bjuda på! siiind. 
imorgon ska vi åka bräda båda två och det ska bli sjukt kul!

spela kort nyss också och jag har inte skrattat så mycket på länge.. hanna är nog världens dåligaste förlorare.



har skickat några bilder från min telefon iaf




 

Kommentarer
Postat av: e

hade vi haft sådana backar här i eskilstuna skulle vi inte vara avundsjuka på er just nu.. tur att solen skiner här i allafall...

2010-02-24 @ 15:01:57
URL: http://detlikadana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0