beautiful day

först måste jag bara säga hur mycket jag älskar vädret idag. fruktansvärt jäkla fint är det. och det passar till dagen i fråga för den är faktiskt väldigt bra hitills! och senare kommer freddie hit också, och det kan ju inte bli annat än jätte mysigt :) något som är mindre kul är att jag är oteknisk, hur svårt ska det vara att få in rat on run på min ipod? jag vill nöööta i skolan imorn ju!

igår då, klass fest hos limpan. blev en bra kväll, trots att den spåra ur för vissa lite då och då. men, gillar ju er endå såklart.
sååå tack för en super skoj kväll smid, hade ingen kamera med mig så har inga pics. men andra hade det, så kommer väl förr eller senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0