nu äntligen

äntligen drar vi härifrån, känn på den ni. vi drar till åre medans ni är kvar i torrtuna, tråkigt för er och grattis till oss.

dock är det ju imorgon bitti vi sticker, vi åker till stockholm/pappa ikväll. så en kväll kvar, en kväll som blir mys. en kväll då resten av familjen är på rammstein konsert och jag är så sjukt avundsjuk.. fast jag har ju hanna att mysa med, inte tokigt det heller.

i alla fall, datan och kameran hänger med i veckan så de kommer bilder som inte är att leka med. akta er


och victoria, jag saknar dig. hoppas du har det bra där du är nu. love u  ♥

Kommentarer
Postat av: Dalleballen**erskalle

Haha! Ni får ta hand om min la familj som också åker till Åre imorgon sötisar, PUSS på er

2010-02-20 @ 13:19:47
Postat av: e

torrtuna? känns som om det bara blir blötare och blötare

2010-02-20 @ 16:32:57
URL: http://detlikadana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0