världens bästa jävla nånsin gjorda film

"du är en sån vingelpitt jerka.."

"äh, lika bra att jag säger som det är. jag och min kåta kusin där borta... vinka jerka!"

"TA BORT DIG SJÄLV! TA BORT DIG SJÄLV"

"Jag vet hur det kommer bli, vi kommer dra till nån jävla indisk resturang och du kommer dra hem med nån jävla trebarns morsa.."

"Dont leave me hanging.. Jerka, nu låter du utsikten göra jobbet"

"Aeemen du vet vart du hittar mig, SOFO."

"Menar du jerkas therese? JAA! jag vill jätte gärna ha sex med henne"

"du har sprängt turbon, GRATTIS!"



kan inte sluta garva. jag gråter för tusan. ska gifta mig med hoffe en dag, jerka med..

 

Kommentarer
Postat av: fanny

haha "MEEN LJUUUUUUUUUUUUG INTEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!"

2010-02-07 @ 22:38:04
URL: http://sketnaskitsketna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0