ångest

jag har sån sjuk ångest för skolan. fattar inte att lovet redan är slut, har inte ens spenderat det som jag borde ha gjort, eller med dom som jag borde ha gjort rättare sagt...

igår var vi iaf hos hannes, och hos hanna innan det. hahaha tror inte jag har skrattat så mycket på hela lovet, säger bara hannas hundar<3 sen åkte vi som sagt till hannes där vi kolla på offside och sen vart de ju mcdonalds såklart

och idag kolla vi på massor av handboll. eskil och guif, båda torska. bra där. nu sitter jag hemma i lyan med rasmus bredvid mig och snart kommer hammar och lalle, då ska vi kolla på eva och adam =DDD nu längtar jag

föresten, jag skrev ju att jag gilla landet för en gångs skull. och bara därför så har vårat vatten frysit nu, så vi kan inte dricka vatten ur kranen och framför allt: vi kan inte duscha. jag tänkte när jag satt i sporthallen förut att när jag kommer hem ska jag ta en lååång varmdusch. men naej. klart inte det går för sig. fuck kylan
så nu får vi använda oss av såna här:


och nej, vi ska inte duscha med dunkar.. vi ska bara dricka detta vatten, duscha får vi göra på jobb, skolor eller sporthallen.. haha fan va illa egentligen

pusshej

Kommentarer
Postat av: antis

haha, vattnet fryser till is! älskar landet

2010-01-06 @ 20:19:10
URL: http://asserstam.blogg.se/
Postat av: philip lindberg

haha de tär ju hembränt:D

2010-01-08 @ 00:51:34
Postat av: empa

haha ja men troligt philip ;)

2010-01-08 @ 12:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0