haha

haha jag måste bara berätta en grej.
åkte hem lite tidigare i skolan idag på grund av några tråkiga skäl, och när jag kom hem började jag städa och lyssna på musik och sånt där, för att komma på andra tankar. 
jag hade absolut inga tankar på att någon kanske ville nå mig på mobilen, och heller inga tankar på att jag hade ljudlös utan vibration på! när jag sedan ska gå ut till andra huset så möter jag min granne på vägen som säger: "din mamma ringde mig för att hon var så orolig för att du inte svarade på mobilen, hon bad mig gå ner och titta så att allt var okej med dig. hon har ringt dig tio gånger. är allt okej eller?" 
haha söta lilla mamma, 18 gånger hade hon ringt mig. 18! och när jag ringde upp henne så grät hon nästan, haha. tycker om dig så mycket mami, förlåt mig! älskar dig

Kommentarer
Postat av: Moster

Kärlek påå hög nivå

2010-01-26 @ 22:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0