jag har kommit på att jag tycker om det! ibland

vet ni vad jag har kommit på. ibland är det sjukt skönt att bo långt från stan. för när jag vill komma bort, typ på lite rehab, då kan jag bara åka hem. för på bara det sättet kommer jag bort från allt på ett jätte bra sätt. kommer bort från stan där jag spenderar nästan all min tid på loven, och kommer till friska landsluften där man bara lägger sig i soffan under en filt och slappnar av helt enkelt. man får liksom tid att tänka igenom saker och ting och genom att de finns en egen liten stuga här till mig så får jag möjligheten till att vara ensam ibland också, vilket jag tror jag behöver. men helt ensam här hemma på landet är jag nästan aldrig, mamma och hasse finns alltid i andra huset. och apropå andra huset har jag kommit på att de är jätte mysigt. de är mysigt, brinner alltid en brasa och mamma och hasse är jämt happy. och förlåt om jag är förjävlig ibland, de är inte meningen att de ska tas ut på er. för ni är bäst. ni är verkligen bäst. finns alltid där i vått o torrt. så tack som fan till er
känns lite som de här blev till nå tack grej, men visst kan det vara det, för jag vet att du läser mammi.
men grejen var ju egentligen inte att de skulle bli nån tack grej. jag ville bara skriva av mig lite.

men vill jag komma bort HELT från staden och landet så ringer jag världens bästa pappa. han har sommarstuga i dalarna och det stället är grymt mysigt och fint. där snackar vi ingen el, ingen toa eller annat rinnande vatten, inga uttag att ladda mobilen på och INGET INTERNET. vissa skulle aldrig klara sig men jag klarar mig bättre än nånsin. helt jävla underbart att bada bastu på kvällen och sen sätta sig antingen ute eller inne framför en läger eld eller öppen spis och slappna av. grilla mashmallows. mums. eller åka fyrhjuling, snöscooter eller till o med lådbil. jag har så många minnen därifrån med victoria och bara därför betyder det stället sjukt mycket för mig.
och på tal om detta ställe så ska jag faktiskt dit i helgen! med lite skidåkning där i kanten. längtar jätte mycket, ska bli skönt att träffa pappsen, mikaela och marie igen. ni är grymma ♥

jag har bestämt mig för att aldrig klaga på mitt liv eller påstå att de är dåligt. jag har föräldrar och vänner som bryr sig om mig och som jag skulle göra EXAKT allt för, och ta åt er allihop. ni gör mitt liv, skulle aldrig klara mig utan er
men nu får de vara färdigskrivet, puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0