paradise hotell

sitter och kollar på paradise hotell. fattar knappt själv att jag nästan blivit beroende av skiten, när det började och alla andra tittade så fanns det inte på världskartan för mig att titta. fan vilket skitprogram tänkte jag, det där är ju aldrig bra. och sen nu för någon vecka sen hade jag lite besök här i stugan som ville titta, jag satte mig då i soffan för att var lite social, typ. självklart fastna jag, och nu är jag fast. och jag kan inte låta bli att tycka det är bra. jag vill inte tycka det är bra, men det gör jag faktiskt. de är lite smått spännande sådär..
det måste vara cimon som gör det, sjukt snygg.
puss!


Kommentarer
Postat av: e

cimon?????? :O

2010-01-13 @ 10:23:33
URL: http://detlikadana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0