Göteborg för i helvete

Vilken jävla svin bra resa!skulle lätt kunnat stanna kvar i en vecka till, utan tvekan! Gött folk i en go stad med mycket go dryck, känns som de knappt kunde bli bättre. Känns även som man lagt på sig ett kilo eller två, men jag får nog skylla mig själv på den fronten. Kvällen igår var bland dom roligare jag vart med om tror jag. Grymt skönt place! Nej nu orkar jag inte skriva mer. Är lite smått sleten efter en vecka som denna, och mer väntar! Åhus till exempel, längtar redan gör jag

Sjukt skoj på vägen hem också, börja ösregna och elias vägrade öppna bilen. Schysst elias, nu är mobilen ganska fuktskadad. Fast okej, det där med fuktskadan var ju kanske inte bara ditt fel...... hehe




Kommentarer
Postat av: Lollo H

Hahaha shit vad skoj vi har haft. Tack och längtar hur mycket som helst till Åhus nu!!

2010-07-12 @ 00:30:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0