I could really use a wish right now

Ligger hemma hos lovisa för tillfället och tittar one tree hill, och fyfan den serien måste vara den bästa som finns. Helt sinnes va bra det är! Längtar till 14 septiembreee!

Hur som helst så har dagen varit otroligt bra. Fått träffa många favorit tjejer på en och samma gång, vilket inte var igår direkt. Fick shoppa lite också, vilket inte heller var igår. Underkläder, en klänning, en tröja och ett linne! Fatta nöjd tjej jag e nu! Subway på det också, och inte ens det var igår :) Och inte för att glömma, jag fick träffa världens bästa bror och brorson en stund också, som grädde på moset.

En tråkig sak är att jag börjar bli sjuk. En rolig sak är att man får träffa Wallinder och comp idag, inte igår det heller! Inte mycket som var igår eftersom man har vart i dalarna och låtit hanna smaka på naturen ;) hehe. Och apropå det så var det huuur skönt som helst att komma bort och hade jävligt skoj med bögen också. Tackar jag för!

En puss går till mina 10 och till mina päron, ni är utan tvekan bäst.

Kommentarer
Postat av: r

haha, sinnes" smittar av sig rätt lätt va ;D kan man säg...

2010-07-28 @ 07:57:32
Postat av: r

A!

2010-07-28 @ 07:59:04
Postat av: Anonym

Verkligen..

2010-07-28 @ 13:56:27
URL: http://eemelievictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0