CARLIFONIA HERE WE COME

Vet inte vart jag ska börja skriva nånstans. Så mycket har jag att säga egentligen faktiskt..
 
Sitter just nu och lyssnar på musik i mitt hus så högt så tavlorna ramlar ner, som vanligt. Dagen i ära har vart sjukt bra! Glidit runt lite här och där med goa människor såklart. Dagen igår var också riktigt bra, var hemma hela dagen och myste med freddie och familjen. Sedan bärde det av till hanna, där kvällen började mye bra med Rebecca och självaste hannan. Sedan vart det fest natten lång! En rolig sådan också, kändes som det aldrig blev mörkt. Sommarkvällar är ju bannemig det bästa som finns.. 
Nej men fan vilken uppsats till inlägg det blidde, nu ska jag nog titta på green street hooligans än en gång! bästaste ju

PUSS PUSS PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0