Estockholmo again

Bloggen är ju de sista man tänker på på sommarlovet och speciellt i de här vädret, därför är uppdateringen som den är..
Dagen har i alla fall spenderats i Vilsta, jag hann även träffa freddie, och hann även åka till pappi! Dagen har med andra ord vart göööbra.

Idag kom jag på en sak, fyfaan vad skönt det är att åka bort från eskilstuna! Direkt när jag satte mig på tåget med musik i öronen så kände jag hur jävla skönt det är att bara stänga av allt och bara åka bort. Därmed kände jag att denna helgen kommer att bli otroligt bra och nyttig, precis vad jag behöver. Blir till att åka till dalarna imorgon också och mysa med familjen! :) längtar nästan för tusan. Behöver lite tänketid också känner jag. Jag menar jag har nog med saker att fundera över..

gonatt


I LOVE U


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0