.

Befinner mig i hufvudstaden hos min kära pappa för tillfället.
Dagen har varit riktigt bra. Har varit på stadens gator och shoppat med Tove och Fampaboom. Fick med mig en o en annan sak hem vilket gjorde mig glad =D 

Måste bara berätta om snubben på stationen. Jag hade precis lämnat tove och fanny, satte mig o vänta på tåget, då kommer det en helt vanlig gubbe med kostym skägg och en portfölj. Han lutar sig frammåt över kinesen som satt bredvid mig och nästan skriker: Hallåå? Hallå? När kinesen inte rör en min går han till killen som satt på andra sidan om mig och sluddrar fram: Hur spenderar du ditt liv? Jag lever mitt genom att spränga människor. Han bredvid mig svarar nåt i stil med: Spränga människor? Okej...? Då håller gubben upp sin portfölj framför näsan på killen och säger: Jag spränger människor, det här är sprängmedel! SPRÄNGMEDEL! SPRÄNGMEDEL!
Heeelt fuckad. Jag fick hjärtklappning, blev livrädd och gick därifrån fort som fan..
O nu sitter jag här och är ganska glaa' att jag lever. Även fast han säkert bara var störd i huvudet och ville ha uppmärksamhet men endå, vilket jäkla nuckel..

Apropå ingenting så kommer här en stekig bild från förra vintern.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0