yummi

Helgen har varit mycket bra. Började med mys hos hannab till en början, sen åkte vi till hammars place men var så jädra trött så sluta med att jag sov sittande. Okej nu kryddade jag, men nästan iaf. Kvällen fick 3½ av fem toasters!

Igår var vi på kalas hos Lander vilket var riktigt kul. Gött folk o go stämning, ja men bättre blir det väl inte. Fem av fem toasters, eller nej förresten. Kvällen slutade med lite efter fest hos mig med loppan, vi saknade sällskapet vi ville ha men som vi inte nådde. Haha, ojoj. De var nog det enda som saknades. Så 4½ av fem toast jävlar. Lite bilder kommer snart också

Idag var det kebab och guif match. Sexigt folk fanns det gott om. Puss gonatt


Och jag saknar denna lilla parvel också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0