hemma hemma hemma

Så himla skönt att komma hem faktiskt. Även fast jag blev tvungen att åka tillbaks till stan direkt för jag hade fått med mig fel väska hem.. Jag och linn hade likadana väskor och tittade inte vems som var vems när vi tog dom, hur tröga får man vara? :( Haha herrejösses.
Nu är jag hemma och borde duscha med tanke på att mitt hår har drinkar i sig och luktar rök. Men jag orkar inte för nu är jag sjuuukt trött. 

För övrigt så har jag kommit fram till en sak, jag vill börja rida! Gäller bara att ta tag i saken och acceptera att man är lite ringrostig i början, vilket jag inte är så bra på.. Haha. Nu ska jag moffa godis och dricka COLA<3


Och kan ju inte glömma, tack tjejer för en skitbra resa! Fan vad bra vi hade det!  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0