MYS

Hejhejhej!

Igår sov jag, Rebecca och Louise hos Carro och jag måste bara säga det att det var nog det mysigaste jag gjort på riktigt länge! Vi handlade mat, lagade tacos, åt godis, fick lyxmassage av Carro, kollade beck och one tree hill, åt tacos igen, åt godis igen, vaknade, åt tacos igen och sen lämnade vi lägenheten för lite julklappshandling. Och... Ehm, det gick inte så jätte bra på julklapps fronten. Jag fick istället med mig ett par byxor, två tröjor och ett linne hem. Till mig själv, haha. Schysst ju!

Nu har jag precis pluggat lite, skrivit CV och ätit macka. Så ni vet bara. Visste väl att ni ville veta!

Just idag saknar jag Göteborgs veckan 2010, faaan vad roligt vi hade!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0