KUNGARNA AV TYLÖSAND

Jag blir typ knäpp utav det programet, Nemo är så jävla skön som går och stoppar sin snopp i en ledsen mans öra, Jockiboy är rädd för allt och ingenting så sjukt gullig, Erica har en dialekt man kan skratta åt hur länge som helst, Nathalie är mysigast på jorden, James är snyggast på kanal5 i alla fall, Emelie är sjukt klockren med securitas vakten. Cami hon e bara go. Och jag trodde jag skulle sluta titta på skiten när Rang åkte ut men jag tycker nästan det är bättre. Även fast även han var rackabajsans skön.
Haha shit vilken tönt jag är som skriver nån jävla analys men jag kunde faktiskt inte låta bli,
Det här avsnittet gjorde nog min dag!

Och sen hör jag att dom kommer till harrys på lördag!? Fyfan vad sur jag blir att jag inte är 18 nu.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0