Jag har världens bästa mamma

Ligger i min underbara soffa under mitt underbara täcke och softilerar med tanken på att jag har sovmorgon imorgon. Ett gäng polare drog precis härifrån, vi tittade idol och sånt. Och vet ni, jag vet vem som vinner! Lång, blond, svin cool och snygg tjej med tungaste rösten. Bäst var hon!

Igår var vi några tjejer här, och imorse skulle vi upp tidigt till skoljäveln så vi hann inte städa undan något. Så när jag kom hem tänkte jag: fan, måste städa upp allt.. Jobbigt.. Jag öppnar dörren och ser att det ligger två jätte sköna nya filtar på min jätte bäddade säng, i min jätte städade lya! WTF!? tänker jag.. Någon stund senare får jag reda på att min älskade mamma städat hela mitt hus innan jag kom hem, hon är ju en ängel alltså.. 
Hon förtjänade en fet kram så de fick hon!


För övrigt tackar jag för en bra jäkla mysig kväll igår, när jag är med er mår jag som bäst


Kommentarer
Postat av: Anonym

bor du i ett eget hus?

2010-09-28 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0