Papi mode

Just idag mår jag bra, just idag är jag stark blabla. Naej men just idag, igår och imorgon är jag hos pappa i stockholm. Lika skönt som vanligt!
Sitter här med ett glas cola och en fet godispåse i knät. Så just idag mår jag bra. Det är det enda bra med tjejveckan, man har inte dåligt samvete över att man äter onyttigt utan man bara äter, äter, äter och äter.. Känns nästan överdrivet bra hälften av veckan ska ni veta killar

Men men. Idag tränade jag också såklart. Imorgon blir det att åka hojj hem till eskilstuna och sen fixa lite och sen bio på kvällen! En go söndag med andra ord. En go helg med andra ord.

Paradise på detta också. Va skön-t.



Victoria, jag saknar dig varje dag. Så himla mycket..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0