Tisdag

Dagen började förjävligt, men blev bara bättre och bättre tack vare alla goa vänner i school! Er gillar jag ska ni veta. Slutade tolv och efter det hamnade vi hos tove, där det var plugg och annat mys. Motstod också en kebab rulle in i sista sekund och åt istället en pasta sallad. Jobbar på playa spanien vet ni ;) Haha shit tönt jag är

Nu sitter jag här och hoppas på att One tree hill avsnittet ska komma ut, vilket de förmodligen inte lär göra förens inatt :( Blir ledsen, orkar inte vänta längreee!!!

Och förresten, två saker.
1 - Jag är nog förälskad i Peter Jihde och Bagge i idol
2 - Jag har en extra haka idag, och jag har nog aldrig haft så ont på grund av detta...

Kommentarer
Postat av: bella

vet du när one tree hill bröjar på tv igen? :)

2010-09-14 @ 21:12:47
Postat av: Anonym

på vilken sida kollar du på one tree hill?

2010-09-15 @ 16:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0