Torsdag

Torsdagar suger alltid för man går bara runt i skolan och väntar på att det ska bli fredag.. Så skolan i sig har sugit hårt idag, men jag är gla endå.
Efter skolan åkte jag, Fampan, Loppan och Hanna till skopunkten och alla fick med sig ett par skor hem förutom jag som försöker hålla mig borta från att köpa kläder o.s.v varje dag, gick istället till MAX med hanna haha. Gott var det. Och gott var det att vara med hanna ett tag, inte igår! Puss på dig
Tränade handboll imorse också, och jag gjorde illa axeln så sitter just nu som ett mongo och skriver i min värdelösa blogg. Att jag inte tränade balanze idag är en annan femma, får bli hårdträning i helgen med pappa istället. Längtar helt sjukt mycket. Obeskrivligt skönt att åka iväg bara över helgen sådär!
Plus att jag längtar efter världens bästa pappa


bjuder på bilden förresten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0