Damp, tack och förlåt

Idag är det söndag. Hade varit en skön sådan om det gick bra att övningsköra som jag gjorde nyss. Vilket det inte gjorde. Förfärligt. Damp har jag. Verkligen damp. Bokstavligt talat.

Och kommer inte min onepiece till imorgon så får jag ännu mera damp. Tur att jag åker till sälen på söndag så jag kan få av-dampa mig lite.


Och gårdagen.. Ja, tackar linus för att vi fick vara där och tackar Casablanca för att vi fick komma dit. Tackar också min kära bror o flickvän som körde oss och tackar också mig själv för att jag var nykter. Sen kan jag ju passa på att säga förlåt till mamma som fick skiten för att jag var sämst bakom ratten idag.

Så tack och förlåt, dags att sätta på en film och vänta på mina pojkar som kommer hit om några timmar. HEIPA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0