Days in the past

Dag 4 i sälen är snart avklarad och ångesten inför skoljäveln börjar sakta krypa fram. Fyfan vad jag verkligen inte vill hem! Jag vill inte hem till skittuna, jag vill flytta bort nånstans och börja om på nytt. Det vore nästan för bra för att vara sant. Nåååväl.

Igår var det verkligen rajjtan tajjtan här i sälen. Fullt ös i stugan och ännu mera ös på krogen! Krogen bjöd på världens bästa DJ och en massa dans, och jävlar vad kul vi hade. Ikväll ska vi vara soffpotatisar och imorgon blir det fullt ös igen. Nej, nu ska jag ta en powernap innan handbollen börjar. GOGOGO GUIF!

Några bilder från dagarna som gått!





Kommentarer
Postat av: Anonym

helt sjukt va fin du är empis :)

2011-04-21 @ 22:23:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0