DeppEmpa

Hallå där. Just nu kan ni kalla mig för deppempa. Är på väg hem från Sälen nu. Dagen som jag fruktat för hela veckan ärhär. Det är ju förjävligt. Känns som vi nyss var på väg dit och nu är vi på väg hem!?!?! Wtf.. Veckan har i alla fall varit MAXAD. Jag kunde faktiskt inte ha haft det bättre. Jag skriver mer om allt festande, skidåkningen, flippandet, och om resten av veckan senare ikväll när jag inte sitter o lökar i en bil som guppar och har sig. Senare ikväll blir när min underbara släkt åkt hem om dom fortfarande är kvar när jag kommer hem vilket jag hoppas av hela mitt hjärta! Hehe. En till sak jag hoppas på är fint väder imorgon så jag också kan få lite färg på kroppa! Hajdo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0