I always realize what I want when I dont have it anymore

Ikväll ska jag sova hos Anna och Daniel! Vi ska snart sätta igång och göra tacos o sen blir det myyys med cola och big brother resten av kvällen. Alltid lika mysigt med dessa männskor!

Annars då, jo idag var jag guide, jag hade sönder min mobil, jag invigde våren med att köpa nya converse, jag var glad, jag var trött, och jag har också tänkt väldans mycket.. Det vart nästan lite svårt att sammanfatta dagen. Den har gått väldigt upp och ner.
Måste passa på att gratta Louise, som är kung och som har tagit körkort! För jävla bra är du tjejen.




Och Emelie Ö! Jag ska lägga in fanbilden så fort jag har laddat in bilden på datorn, jag lovar ;)

Kommentarer
Postat av: Emelie Öhrbom

du är grym empis!

2011-04-06 @ 21:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0