IF THAT WAS MEANT TO BE WE'LL WORK OUT PERFECTLY

Shopping är kärlek, säger jag bara. Dagen blev ännu lite bättre med spicy i magen och några kassar kläder i händerna. Fick med mig två skit sköna och fina tröjor från Bajs gina och en jätte fin tunn dunväst (?) som sitter fin fint i höst. Nöjd chey.

Ännu nöjdare blir jag på lördag då jag får shoppa ännu lite mera fast i stockholm. Fredagen kommer även den att spenderas i stockholm fast hos Mikaela med några i rhodos-gänget m.fl! Lördag kväll får vi se. Högst sannolikt blir jag kvar i stockholm då med. Återstår att se! 

Idag är jag allmänt nöjd. Och imorgon är jag ledig! Icke, körlektion i två timmar och teori plugg efteråt. Börjar närma sig nu....


Detta är något jag vill göra om. Något jag saknar!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0