ITS ANOTHER FUCK YOU TO ALL OF YOU HATERS OUT THERE

Många inlägg ikväll, men är nog för att jag är ledig imorn och vill njuta av de sena timmarna!

Jag är ett sånt huuuuge fan av gummistövlar. Jag tycker det är DÖSNYGGT och jag struntar fullständigt i om killar (speciellt) som inte fattar någonting tycker det ser korkat ut. Varje gång jag får frågan "varför har du gummistövlar på dig?" så får det bara mig att älska dom ännu mera. Mmmmm. Love it.

Denna stövel är jag stolt ägare av:





...och dessa vill jag bli ägare av, inte så jätte stor skillnad men jag älskar hunter märket, något speciellt med det!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag har vita hunter :) Sjukt snyggt att matcha til knästrumpor och klänning! :D

2011-08-24 @ 14:18:02
Postat av: Bettan

Gummistövlar är sjuuuukt snyggt och jag har mina även när det inte regnar. Har ett par svarta Hunter och skall köpa ett par till i höst, förmodligen ett par vita från Vagabond.

2011-08-25 @ 22:35:27
Postat av: Nicke

Jag är en långhårig rocker. Vädret är gråtrist men nu bär jag gummisar var dag till trash jeans, leggings eller skinnbrallor. Vita Hunter är snyggast. Har tio andra par, granna färgstarka som syns lång väg. Haur många dar om året har ni gummisar?

2011-08-31 @ 16:12:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0