SEBÄSTIÄN INGROSSO

Gårdagen alltså. Vad ska man säga? Ingrosso levererade verkligen, så mycket att mina trumhinnor förmodligen är sprängda idag. Fy satan vad det tjuter, men fyfan vad värt det var. Ingrosso som lirar utomhus under stjärnhimmeln ända fram tills solen gick upp över havshorisonten, meter höga högtalare för att inte tala om basen som var meterhög den med. Rök sprutades ut och hela stället var så sjukt nice. Obeskrivlig känsla. Av någon anledning fick vi för oss att klättra upp på dessa högtalare - därav mina förmodligen sprängda trumhinnor. Som sagt, sjukt värt. Denna kväll var utan tvekan höjdpunkten hittils i denna sommar! Något jag måste göra om och definitivt något jag rekomenderar, paradiso och fet house. Återigen, kan det bli bättre?

Kommentarer
Postat av: Annna

Då åker vi till det stället nästa år. Och det är ett måste :D <3

2011-08-07 @ 15:20:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0