SIGNAR UT

Ligger i sängen och vill inte somna för jag orkar verkligen inte gå upp tidigt och ha teori hela dagen.. ORKAR VERKLIGEN INTE!! Men jag måste. A girl got to do what she's gotta do så att säga. Det var hårt att lämna mina glada vänner på kräftskivan, ville verkligen parta loss helhjärtat med dom men kommer nog fler gånger. Som imorgon till exempel, får la se vad kvällen bjuder på. Kan bli chill, kan bli fest, kan bli både och! Sova i min säng vill jag göra ialla fall för fy satan vad skön den är efter två veckor i hård hotellsäng..   

Nääää, nu måste jag nog sova. Godnatt och världens största puss på alla mina vänner, ni är det bästa jag vet!


Kommentarer
Postat av: Mammma

Du är bäst Emputt. Älskar dig. Kram

2011-08-20 @ 16:44:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0