THIS IS MY HOME

Hejhejhej. Igår var det utgång för vårat lilla gäng. En GALEN sådan också. Vi gick all in som man brukar säga, blev rätt sent också så vi bangade fest idag, bättre och ladda upp till hundra procent för Ingrosso imorgon! DET kommer bli galet. Så kvällen spenderades istället i gamla stan, väldigt mys må jag säga! Försöker hitta solar hit och solar dit till min fina mamma. Det är kämpigt, men hon förtjänar slitet! Känner btw att jag börjar bli stamturist här, folk känner igen mig och jag hittar sjukt bra! Men detta är trots allt fjärde(inte sista) gången jag hänger här på Rhodos så kanske inte är så konstigt, eller nåt. Nu är jag så trött så jag snart slocknar, imorgon ska jag steka i solen som fa-an. Det är ju för underbart här alltså, nu när jag tänker efter. Btw, om någon vill hämta mig tisdag natt på Arlanda så får den gärna höra av sig till mig, vore schysst! Puss kram och en sista notis: Saknar mitt gäng där hemma mycket mycket men framför allt mami. Trodde inte det var så jobbigt att vara borta en hel vecka från dig.. Kämpigt värre. Uppsats är kul också. Men äh, skönt att skriva av sig ju. Heipaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0