VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER, STÅR JAG HÄR MED TOMMA HÄNDER

Broes, en efterlängtad grej fick mig i eftermiddags att lugna ner mig lite.. En stor klump i magen blev till en liten klump! Nåväl.



Ligger just nu och njuter av sista minutrarna i min soffa, kollade precis på jersey shore och åt husmanskost. Sånt som jag bara kan njuta extra mycket av i min lilla stuga. Om några timmar åker vi till Arlanda och mot cypern! Åker dit med blandade känslor. Känner att jag gärna spenderat lite mer tid med mina homies här hemma innan jag drar vidare men nu är det som det är. Kommer sakna alla som bara den!

Denna resa ser jag som lite rehab för kroppen! Jag ska motionera varje morgon, äta nyttigt, sova mycket, shoppa och även rensa skallen på tankar. De sistnämnada orkar jag egentligen inte göra, så kanske istället försöker att få dom på annat håll. Vi får se. När jag kommer hem blir det kräftskiva med mina bästa och sen börjar ju sista året i skolan också.. ÅNGEST!

Nä, sova kanske. Nästa gång vi hörs så sitter jag förmodligen på något internet cafe i CYPERN med en kall breaser i handen. Godnatt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0